Συχνές Ερωτήσεις
Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω ολοκληρώσει σωστά την παραγγελία μου;
Αφού πραγματοποιήσετε τη παραγγελία σας, θα λάβετε εντός μίας ώρας ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν το λάβετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας. Επιπλέον για να επιβεβαιώσετε ότι η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς θα πρέπει μετά το βήμα πληρωμής (βήμα 3) να εμφανιστεί η σελίδα “Σας ευχαριστούμε για την παραγγελία σας”.
Είναι ασφαλές να κάνω την παραγγελία μου online;
Ναι, είναι απόλυτα ασφαλές να κάνετε μία παραγγελία και να την εξοφλήσετε online.
Τα προσωπικά σας δεδομένα μεταδίδονται με ασφάλεια μέσα στο σύστημά μας.
Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα;
Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που την έχει εκδώσει, ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα, θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία θα ακυρωθεί.
Ξέχασα τον κωδικό μου, τι να κάνω;
Μπορείτε να ανακτήσετε τον κωδικό εισόδου σας εύκολα κι απλά. Κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Ξέχασα τον κωδικό μου…”, εισάγεται το email με το οποίο δημιουργήσατε το λογαριασμό σας στο κατάστημά μας, και πατήστε “Ανάκτηση”. Μέσα στα επόμενα λεπτά θα σας αποστείλουμε οδηγίες για τη δημιουργία νέου κωδικού.
Πως μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με έναν από τους παρακάτω Τρόπους Πληρωμής:
1. Πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών
2. Με Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας